Ilość bombek jaką wykonuję w tym roku powoduje, że nie nadążam z umieszczaniem ich na blogu. Zdjęcia na bieżąco umieszczane są na FB
https://www.facebook.com/Karanetapracownia

czwartek, 20 grudnia 2012

23-12-2012 Szklane bombki choinkowe Fi 120 mm złoty mat

Znacie powiedzenie szewc bez butów chodzi? No właśnie. Ktoś zamawia bombki dla bliskich, a ja nie miałam czasu nawetswoim dzieciom zrobić. Najstarsza córka ma 6 lat i ani jednej bombki ode mnie. Druga 4 lata i tez nie doczekala się bombek. Urokiem tych bombek jest to ze zaprojektowała je własnie 6-cio letnia Tosia - moja córka. Ja jednak je troszke zmodyfikowałam. Czekacie na więcej projektów moich córek? Bo ja tak. Nie przypuszczałam, że wyjdą genialnie. Cała dekoracja jest brokatowa mimo, że widoczne sa kolory farb. Niestety z powodu awarii mojego aparatu musialam użyć innego. 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło gdy zostawisz komentarz. Pozdrawiam. Karaneta

Translate